Tuesday, May 12, 2009

MASJA PRELOMBAK RIDE

Ahad- 10 Mei 2009. Janji dengan Man LAK nak ke kedei Aan kol 10 pg. Sebelum ya spotcheck c dak Knight Rider training d track offroad MASJA. Terkenangkan sekolah Openg masa Daily Norseman jadi pelajar di sia dari tahun 1981-1984. Jeles juak tanggar c dak kayuh. Apa boleh buat sik embak c kal dan nak balit Sri Aman... camnei pun terubat ati dapat rakam aksi2 lasak gang2 ngohet!

Dipercayai kereta 2 buah tok kepunyaan AKU & GUEST?



"Woi...takut ka? Terjun jak sia!" Ed 2 3 nak melompat celah dahan pokok!

"Bukan takutlah...Sik konfiden tok!"


"Mun gelfren nanggar tok.. pakei palak tut jak ku kayuh!"



"C kal aku tok!"

"Woi! C kal kau pake bapak kau pegi kedei tadik"

Berebut ngan c kal...




Akhirnya Aji dapat melompat antara celah dahan pokok ya... Nang hebaat Team Leader kita tok! Simpan juak pakei 17hb kelak G!





"Cam nei Aji boleh lepas dahan pokok ya, aku sik lepas! Tok mmg ada ANTU!"


"Hait.. Setakat downhill cam tok, nenek aku pun terkabir!"


"Mun juara lagik tok ada juak RM300 pake beli helmet fullface!"


"Woi..woi..Jaga kitak d bah ya! Brek sik makan tok!"


"Eh lupak indah! Nak pa ndak barang suruh emak ku beli tadik?"



"Aku sorang jak belum lepas celah dahan kayu tok!!!"


"Nak lompat celah kayu ke sik tok?




"Mun hari2 main offroad cam tok, makin kaya c dak tauke kede beskal!"


"C kal aku tok mcm kuda, pandei sik mauk terjun tanggar arong tinggi g lak!"

"Woi! Mun takut pulang rumah jak tidor!"


" Kau molah S kah, Lam Alif ya?"



"Memang sah, nembiak ya butak huruf!"

"Man! Kau tunggu dibah ya, kelak aku tikam beskal kau sambut!"


"Eksen ajak I gugok tok!"


"Apahal gelfren aku sik call2 tok?"




"Nak melawan org tua! Kayuh atas rabong dolok baru tunjuk skill sitok!" "Sik turun nembiak nak kayuh atas rabong ya pagi tok! Cakappp ajak!!!"

"Heh.. Heh.. Heh.. Org Gila jak kayuh atas rabong rumah orang!"




"THE FROGRIDER"
Benarkah ini seorang Sir yang telah disumpah menjadi KATAK?
Waiting a kisses from a princess!!! Kesian

"Lambat nar c dak hantar mi jawa tok! Lagik tunok sate engkali"




" Pa jgn nyampok org veteran kelakar! Kau ku sumpah jd beskal kelak!"
"D tegur manas! Ya lah kitak nembiak tok."


"Apa d bingong kitak tok G? Kelak suruh c dak organizer berik kitak No.1! Rider lain berebut No 2 ajak.. No 1 dah reserved utk kitak bah!"

"Bukan cam ya Dan! Aku tok bingong encarik siapa yg nyumpah Sir Gary sampei jd katak?"


"Iboh di bingong G, munnya sik turun belombak 17hb kelak nang sah lah siapa katak ya"


"Hello.. Abg sik pulang! Kira nak bermalam jak di Masja tok!"


"Sin! Coba kau tanggar c kal aku tok lok, nak pa kah sakitnya pandei sik mauk terjun lam arong indah!"

"Nak pa jaik ya Sin?"

"Equalizer ngan amplifier nya sik ngam G! Paksalah kitak tukar baru, carik nak power empun!"


"Macam nei mun aku ngetok palak kau ngam pam tok 5 x? Melelat ke amplifier indah kau tok.. Bukan MotoShow polah kitak 2 Dan tok!"

"Aih manas! Pum kitak empun jak tayar tok!"




"Nyaman lagik aku terjun d bah bukit dari ngepam tayar kitak ya!!! Hu..ha..

hu..ha... JUMPA D MASJA 17hb tok!











































1 comment: